PRESENTACIÓ
Em dic Eduard i estic cursant tercer
d'educació infantil. Vaig fer l'E.G.B. i la vaig acabar a l'any 1984. (l'any
del famós llibre) En aquella època, als bons estudiants els promocionaven
ca al B.U.P. i jo no vaig ser l'excepció. Però alguna cosa va passar que
em va costar molt. Vaig repetir un curs i el vaig acabar a l'any 1988. Les
meves ganes d'estudiar van acabar amb la finalització del servei militar. El batxillerat
no havia resultat com jo pensava i treballar requeria menys esforços i donava
més alegries.
Sempre
m'ha agradat molt la informàtica. El meu interès per ella va néixer a l'E.G.B.
quant un mestre anomenat Ramón va muntar un aula d’informàtica amb uns
ordinadors sinclair ZX-81. Abans de arribar a B.U.P ja sabia programar en
Basic.
Fruit
d'aquesta passió vaig anar 2 anys a una acadèmia d'informàtica on vaig
perfeccionar els meus coneixements de Basic i Cobol. Junt amb uns amics vam
aconseguir publicar un videojoc en el domini públic. No era gran cosa però si
que va ser molt satisfactori ja que vam aconseguir acabar un projecte junts.
Temps
desprès, em va interessar el llenguatge C. Vaig estar treballant per una
gestoria un temps impartint classes de MSDOS i bàsic, però ràpidament vaig
notar que la informàtica mai seria la meva professió. Massa avorrida.
Experimentar era molt divertit, obeir ordres no ho era tant.
Després
vaig fer diversos projectes, tant de forma autodidacta com en equip, que no van
perdurar, degut a la manca de recursos i de serietat que sempre acompanyen als
"aficionats", però que van ser molt divertits i apassionants; com
exposicions informàtiques, animacions en 3d, punts d'informació per sales de
cine....etc.
Ja al
2010 vaig aconseguir treure'm el certificat de català B. Sempre és bo tenir un
paper que certifiqui els teus coneixements a l'hora de buscar feina.
Sempre
m'ha agradat aprendre, i durant aquest temps no he estat parat del tot. He
après angles en l'escola oficial d'idiomes, he fet algun curs llarg de riscos
laborals i altres coses que han enriquit el meu currículum. Actualment estic
fent un curs online de la pagina www.miriadax.net sobre tutories. M'avorreix
molt la televisió.
Al
2010 vaig fer una prova d’accés per majors de 25 anys i la vaig passar. La meva
primera opció era fer educació social online, però una nova feina amb horari
intensiu i torns rotatius em va facilitar anar de forma presencial a fer
educació infantil.
JUSTIFICACIÓ DE LES COMPETÈNCIES_____________________________________
1.1.- Cerca i accedeix a dades i recursos existents a l'hora de resoldre les activitats, tasques i situacions que es plantegen al Pràcticum i a l'assignatura.
En aquest cas, i sense que serveixi de precedent, possaré aquesta competència ja que he tingut que accedir a moltes dades i recursos, tant documentals com memoristics per resoldre aquesta entrada! Són molts anys!
2.1 Identifica punts forts i punts febles quant a les seves capacitats i competències professionals. Encara que hagi estat breument, he reflexionat sobre quins han estat els punts forts en la meva vida academica (més que els febles) i com he reaccionat d'avant ells.
Com podem veure, no són moltes les competències que suposo he treballat en aquesta entrada. Hem de dir que és més un llistat de dades més que una reflexió. Suposo que aquesta actitud hem defineix, es a dir, m'he presentat com un conjunt de dades més que com un individu amb inquietuds. Suposo que per aixo vaig ver el baxillerat de ciències... ;-)
Y per aquesta reflexió final, afegiré una altra competència!
4.3.- Elabora hipòtesis de per què passa un fet concret a partir d'un recull d'informació.
________________________________________________________________________
JUSTIFICACIÓ DE LES COMPETÈNCIES_____________________________________
1.1.- Cerca i accedeix a dades i recursos existents a l'hora de resoldre les activitats, tasques i situacions que es plantegen al Pràcticum i a l'assignatura.
En aquest cas, i sense que serveixi de precedent, possaré aquesta competència ja que he tingut que accedir a moltes dades i recursos, tant documentals com memoristics per resoldre aquesta entrada! Són molts anys!
2.1 Identifica punts forts i punts febles quant a les seves capacitats i competències professionals. Encara que hagi estat breument, he reflexionat sobre quins han estat els punts forts en la meva vida academica (més que els febles) i com he reaccionat d'avant ells.
Com podem veure, no són moltes les competències que suposo he treballat en aquesta entrada. Hem de dir que és més un llistat de dades més que una reflexió. Suposo que aquesta actitud hem defineix, es a dir, m'he presentat com un conjunt de dades més que com un individu amb inquietuds. Suposo que per aixo vaig ver el baxillerat de ciències... ;-)
Y per aquesta reflexió final, afegiré una altra competència!
4.3.- Elabora hipòtesis de per què passa un fet concret a partir d'un recull d'informació.
________________________________________________________________________
No hay comentarios:
Publicar un comentario